Thursday 27 June 2013

Peminat yang Tabaruj

Mengomel kejap pasal sorang mamat ni..

Nama dia kunun Farish.. Mula2 berkenal dah mula berlagak. Dia siap bagitau dia kerja kat sana sini smpai ke jeddah. Blablablabla dia bercakap dalam telefon last2 aku jawap "Haku tak nak tau pun".. Kuyak? Ndak kuyak dia. Ndak pandai paham bah signal aku kasi malu dia. Panjang menjela2 lagi. Bukan aku tia mau layan cuma aku da nampak kesombongan dia dari awal. Kerja jadi PTD kunun! CIS! Bikin malu PTD lain bha. Ada la dia ajak keluar tapi satu haprak pun x muncul. Banyak ALASAN! Dia mesej ler dia ketiduran la. Hello, u can message me after u read my message kan?Doiiiii.. Lelaki bha! Dasar! Lepas tu dia naik hangin. Kenapa? Sebab aku tanya kat dia, yang dia ni lelaki jenis mcm mana. Dia siap berlagak kerja itu ini tapi siap minta transper aku RM3, siap suruh aku kol dia, pastu tetiba minta tolong aku register number untuk kakak dia. Dia pikir aku ni siapa? Jumpa pun tidak. Xda masa aku nak layan lelaki macam ni. Dia siap maki hamun aku, x sedar diri la, bodoh, ego. Naseb masa tu aku sabar, kalau x kena la ko penangan mulut pisau gillete aku. Gila guy ni. Aku terus unfriend dia kat FB. Bikin geli sama bikin PANAS!

No comments:

Post a Comment