Thursday 2 February 2012

Kedukaan ku

Ya Allah ya tuhan ku..pada mu aku berserah..aku x sanngup lagi di permainkan seperti ini ya Allah. Aku takut salah memilih jalan yg kau redhai.Ya Allah berikan aku petunjuk ya Allah. Tetapkan hatinya dan tetapkan hatiku sekiranya dia adalah jodoh ku. Bimbing aku mencari redha Mu.Aku tidak pinta yang bnyk ya Allah Cuma aku mahu Engkau berikan aku jodoh yang baik ya Allah. Yang berada di hadapan ku ini aku suda menganggapnya cukup sempurna bagiku yang tidak seberapa ini ya Allah.Aku memohon kepada mu ya Allah, bukakn hatinya untuk menikahi ku secepatnya demi mengelak dari kemungkaranmu ya Allah. Sesungguhnya Engkau amat mengetahui isi hati ku yang kini bersedia memikul tanggungjawap seorang istri ya Allah. Ya Allah ya rahman, berikan ku putujukmu. Jika dia bukan jodohku maka pisahkan kami ya Allah. Sesungguhnya engkau maha mengetahui apa yang terbaik untukku. Hambamu yang sentiasa alpa ini tidak sanggup menanggung beban yang berat di hati. 

No comments:

Post a Comment